Przejdź do treści
Kontakt
Oferta
Kurs
Moje kursy
Sklep
Koszyk
Moje konto
Menu
Kontakt
Oferta
Kurs
Moje kursy
Sklep
Koszyk
Moje konto
Edit Content
Kontakt
Oferta
―
Sklep
Moje konto
Koszyk
―
Kurs
Moje kursy
―
Regulamin sklepu
Polityka prywatności
Facebook-square
Instagram
Pinterest-square
Icon-youtube-1
Kurs online
Zacznij godnie zarabiać w branży kreatywnej. Sztuka wyceny usług.
Zaloguj się
aby uzyskać dostęp do kursu.
Wycena usług dla dekoratorek.
Kurs online. Sztuka wyceny usług. – BASIC
990,00
zł
Kurs online. Sztuka wyceny usług. – BONUS
1390,00
zł
Kurs online. Sztuka wyceny usług. – MENTORING
1999,00
zł
Buy Course
Wstęp do kursu
Wstęp do kursu
Lekcje
Wstęp
Zacznij tutaj
Moduł 1: Chcesz prowadzić firmę czy fundację? Zacznijmy od podstaw.
Moduł 1: Chcesz prowadzić firmę czy fundację? Zacznijmy od podstaw.
Lekcje
Lekcja 1: Wprowadzenie do wyceny.
Lekcja 2: Co jeśli nie mam co wyceniać, jeśli nie zgłaszają się do mnie klienci?
Lekcja 3: Jak zdobyć portfolio by zachęcić do współpracy?
Lekcja 4: Czy warto pracować barterowo, z influencerami, z celebrytami?
Lekcja 5: Kiedy warto przymknąć oko na wycenę?
Lekcja 6: Ćwiczenie praktyczne.
Moduł 2: Wycena Twojej usługi musi składać się z trzech etapów. Poznaj je.
Moduł 2: Wycena Twojej usługi musi składać się z trzech etapów. Poznaj je.
Lekcje
Lekcja 7: 3 kroki do doskonałej wyceny – co należy wziąć pod uwagę przed, w trakcie i po realizacji?
Lekcja 8: Jak wpasować koszty do Twojej wyceny dla klienta?
Lekcja 9: Jak prowadzić rozmowę z klientem, by uzyskać potrzebne informacje do wyceny?
Lekcja 10: Ćwiczenie praktyczne.
Moduł 3: Jak o mało nie straciłam 150 tysięcy? Moje fuckupy.
Moduł 3: Jak o mało nie straciłam 150 tysięcy? Moje fuckupy.
Lekcje
Lekcja 11: Czy od razu powinnam założyć firmę? Jak mądrze zaczynać?
Lekcja 12: Jak mądrze inwestować w małej działalności?
Lekcja 13: Kiedy jest właściwy moment na podniesienie ceny?
Lekcja 14: Ćwiczenie praktyczne
Moduł 4: Badanie rynku i analiza konkurencji oraz jak to się łączy z wyceną?
Moduł 4: Badanie rynku i analiza konkurencji oraz jak to się łączy z wyceną?
Lekcje
Lekcja 15: Czy badanie rynku to tylko “cichy klient”? Jak inaczej poznać branżę?
Lekcja 16: Ćwiczenie praktyczne.
Moduł 5: Jak budować swoją ofertę, by była opłacalna? Strategia wyceny.
Moduł 5: Jak budować swoją ofertę, by była opłacalna? Strategia wyceny.
Lekcje
Lekcja 17: Bądź strategiem i pokaż klientowi szeroką ofertę. Wyróżnij się.
Lekcja 18: Jak ułatwić sobie pracę? Jak usprawnić przygotowywanie ofert i wycen?
Lekcja 19: Nie bój się pytać. Stwórz pomocnik wyceny, formularz pytań dla klienta.
Lekcja 20: Czego nie kupi i nie zamówi klient premium?
Lekcja 21: Ćwiczenie praktyczne.
Moduł 6: Klient premium pragnie efektu WOW. Spersonalizuj swój plik wyceny.
Moduł 6: Klient premium pragnie efektu WOW. Spersonalizuj swój plik wyceny.
Lekcje
Lekcja 22: Personalizacja – co mam na myśli?
Lekcja 23: Jak zachwycić klienta jakością?
Lekcja 24: Ćwiczenie praktyczne.
Moduł 7: Co gdy jest za drogo? Odpuszczać czy negocjować?
Moduł 7: Co gdy jest za drogo? Odpuszczać czy negocjować?
Lekcje
Lekcja 25: Jak radzić sobie z dodatkowymi życzeniami klienta, czyli jak asertywnie prowadzić rozmowę?
Lekcja 26: Czy dekoratorka musi być elastyczna? Tworzenie minimum bazowego.
Lekcja 27: Ćwiczenie praktyczne.
Moduł 8: Marketing i rozwijanie biznesu?
Moduł 8: Marketing i rozwijanie biznesu?
Lekcje
Lekcja 28: Jak zupełnie za darmo promować się organicznie?
Lekcja 29: Ćwiczenie praktyczne.
Moduł 9: Masz klienta, wycena zaakceptowana i co teraz?
Moduł 9: Masz klienta, wycena zaakceptowana i co teraz?
Lekcje
Lekcja 30: Jak postępować po akceptacji wyceny? Jak utrzymać klienta?
Lekcja 31: Po co mi umowa?
Lekcja 32: Zagrożenia funkcjonowania bez umowy.
Konsultacje prawnicze
Moduł 10: Podsumowanie i plan działania.
Moduł 10: Podsumowanie i plan działania.
Lekcje
Lekcja 33: Podsumowanie treści. 33 Życzenia końcowe.